دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

ایستادن صحیح روی تخته را یاد بگیرید

سایت شرط بندی علیشمس

ایستادن صحیح روی تخته را یاد بگیرید. پس از بلند شدن ، زانوها را خم نگه دارید ، بازوها را شل و کشیده کنید ، پاها را روی تخته بگذارید و تنه به جلو خم شود تا مرکز ثقل شما پایین بیاید.

بسته به اینکه کدام پا به طور طبیعی از جلو بیاید ، شما یک "پا معمولی" یا "یک پای گنگ" خواهید بود. پای منظم به این معنی است که پای چپ شما جلو است ، در حالی که پای گودی به معنی پای راست شماست. [8]

افراد مبتدی تمایل دارند هنگام یادگیری موضع چمباتمه ای را اتخاذ کنند. پاهای آنها به طور گسترده ای جدا از کمان تا قسمت پشتی تخته های آنها گسترش یافته است. این ممکن است احساس راحتی کند ، اما در واقع کنترل آن را دشوار می کند. تعادل یک به یک است ، نه جلو به عقب. مشاهده خواهید کرد که موج سواران باتجربه معمولاً پاهای خود را به هم نزدیک می کنند.

یک موضع گیری مناسب شامل نگاه داشتن چشم به جهتی است که می روید.


دست و پا بزنید و در آب راحت باشید. [9] تنها راه برای یافتن "نقطه شیرین" روی تخته خود ، بردن آن به داخل آب و پارو زدن است. [10] صفحه شما باید از طریق آب مسطح شود ، بینی کمی بالاتر از آب باشد. یک موقعیت تعادل خوب "رفتن به" لمس انگشتان انگشت به رشته تار است.

اگر بینی شما خیلی بالا باشد ، خیلی زیاد به صفحه برمی گردید. اگر آب حفر کند ، خیلی جلو هستید. یافتن نقطه شیرین ضروری است ، زیرا در آنجاست که به حداکثر بازده پارو زدن خواهید رسید.

دست و پا بزنید با سکته های عمیق و طولانی از آنجا که می توانید راحت به عقب بروید. [11]

تصویری با عنوان Surf Step 11

5

اگر می توانید با موج سواران یا مربیان باتجربه تری صحبت کنید. بهترین روش تمرین و آماده سازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد