دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

نحوه تمیز کردن توپ بولینگ

 سایت شرط بندی علیشمس

پارچه خود را با مالیدن الکل مرطوب کنید. [2] به محض پایان بولینگ ، توپ از اصطکاک خط گرم می شود. این گرما منافذ روی توپ شما را باز می کند و به شما امکان می دهد توپ را بهتر تمیز کنید. [3] کمی الکل بسیار طولانی می شود ، بنابراین با کمبود آن پارچه خود را خیس کنید ، سپس تمام سطح توپ خود را پاک کنید.

بعد از اینکه توپ خود را با پارچه مرطوب الکلی خود پاک کردید ، یک قسمت خشک از حوله یا یک حوله تازه برداشته و هرگونه رطوبت باقی مانده در سطح آن را پاک کنید.


توپ را مرتب تمیز کنید. هر چقدر روغن روی سطح توپ شما بنشیند ، فرصت غرق شدن و جدا شدن آن بیشتر می شود. این بدان معنی است که با تمیز کردن توپ هر بار که کاسه می کنید ، توپ شما برای مدت طولانی تری تمیزتر می ماند. [4]

این می تواند مقدار قابل توجهی در نظافت حرفه ای شما صرفه جویی کرده و به شما کمک کند تا با قدمت بیشتری کاسه بکشید.


تمیز کردن عمیق توپ در خانه


صبر کنید تا تعداد قابل توجهی از بازی ها را جمع کنید. این نوع تمیز کردن عمیق در بین بولرها و جوانب مثبت به "بیرون کشیدن روغن از توپ" معروف است. در واقع ، این روغن را که در طول بسیاری از بازی ها در منافذ توپ شما فرو رفته است ، از بین می برد. تعداد بازیهایی که باید قبل از تمیزکاری عمیق منتظر بمانید کاملاً به تعداد دفعات بازی و خطوطی که در آن بازی می کنید بستگی دارد.

هنگام بازی منظم در مسیرهای روغنی ، ممکن است بخواهید هر 50 بازی روغن از توپ خود بیرون بیاورید. خطوط با تنظیم بهتر ممکن است فقط نیاز باشد که توپ شما هر 70 تا 100 بازی عمیقاً تمیز شود.

هنگامی که شروع به تغییر عملکرد توپ خود در خط می کنید ، احتمالاً زمان تمیزکاری عمیق فرا رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد