دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

نزاع و جدال در بوکس

 سایت شرط بندی علیشمس

نزاع و جدال معمولاً قابل پیش بینی تر و آسان تر است اما معمولاً در برابر سایر سبک های جنگی به اندازه کافی خوب عمل می کنند زیرا آنها تمرین می کنند تا مشت های خوبی بگیرند. آنها غالباً شانس بیشتری نسبت به سایر سبکهای جنگی دارند تا در مقابل حریفان خود ناک اوت کنند زیرا آنها به جای حملات سریعتر و کوچکتر ، روی ایجاد ضربه های بزرگ و قدرتمند تمرکز می کنند. غالباً آنها تمرکز خود را بر روی تمرین بدنبالای بدن خود به جای کل بدن خود قرار می دهند تا قدرت و استقامت را افزایش دهند. آنها همچنین به دلیل قدرت ، قامت و توانایی گرفتن مشت ، ارعاب مخالفان خود را هدف قرار می دهند.


Swarmer / در جنگنده


هنری آرمسترانگ به خاطر جنگ تهاجمی و بدون وقفه خود در جنگ شناخته شده بود.

در داخل جنگنده ها / غارتگران (که گاهی اوقات آنها را "جنگنده های فشار" می نامند) سعی می کنند نزدیک به یک حریف بمانند ، و طغیان های شدید و ترکیبی از قلاب ها و بالن ها را پرتاب می کنند. بوکسورهای اصلی مکزیکی ، ایرلندی ، ایرلندی-آمریکایی ، پورتوریکویی و آمریکایی-مکزیکی این سبک را رایج می کنند. یک جنگنده موفق اغلب به یک "چانه" خوب احتیاج دارد زیرا ازدحام معمولاً قبل از اینکه بتوانند داخل آن را مانور دهند ، در جایی که مثرتر هستند ، با بسیاری از ضربات ضربه برخورد می کنند. در جنگنده ها از فاصله نزدیک بهترین عملکرد را دارند زیرا آنها معمولاً کوتاه ترند و دسترسی کمتری نسبت به حریفان خود دارند و بنابراین در مسافت کوتاهی که بازوهای بلندتر حریفانشان مشت را ناجور می کند ، کارایی بیشتری دارند. با این حال ، چندین مبارز قد بلند برای لشکر خود در نبردها و همچنین در نبردها نسبتاً ماهر هستند.


ماهیت یک متجاوز پرخاشگری بی وقفه است. بسیاری از جنگنده های کوتاه قد از قامت خود به نفع خود استفاده می کنند ، با استفاده از یک دفاع از بافت و بافت با خم شدن به کمر برای لغزش از زیر یا کنار مشت های ورودی. بر خلاف مسدود کردن ، از دست دادن حریف توسط مشت باعث بر هم خوردن تعادل او می شود ، این اجازه حرکت به جلو از بازوی کشیده حریف را می دهد و دست ها را برای مقابله آزاد نگه می دارد. یک مزیت بارز که در مبارزان وجود دارد این است که هنگام پرتاب مواد بزرگ ، آنها می توانند کل وزن بدن خود را پشت مشت بزنند. مایک تایسون به خاطر پرتاب آپارتمانهای ویرانگر مشهور بود. ماروین هاگلر به "چانه" سخت ، مشت مشت ، حمله بدن و ساقه زدن به مخالفانش معروف بود. برخی از جنگجویان ، مانند مایک تایسون ، به دلیل سخت بودن در ضربه شناخته شده اند. کلید یک غارتگر پرخاشگری ، استقامت ، چانه و حباب بافی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد