دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

تمرین، لازمه ی قوی شدن

 سایت شرط بندی علیشمس

شیر مک مک را بزنید. همانطور که باید مهارت هایی مانند تیراندازی و دریبل زدن را تمرین کنید ، در تمریناتی شرکت کنید که مهارت های برگشتی شما را توسعه می دهد. ضربه های مک هیل یکی از تمریناتی است که می توانید برای بهبود هماهنگی و مهارت خود در بازگشت به مرحله استفاده کنید.

به سمت راست تخته پشتی حرکت کنید. هنگام پریدن ، توپ را با استفاده از دست راست از صفحه پشتی دریبل بزنید. در حالی که در هوا هستید توپ را دریبل کنید.

نباید بین دریبل ها بپرید. هر پرش دریبل خودش است. سعی کنید با هر دریبل که با سمت راست خود لبه را لمس کنید و با دست چپ خود لمس کنید. در ابتدا ممکن است نتوانید به لبه برسید. اشکالی نداره سعی کنید حداقل نت را بگیرید. با گذشت زمان پیشرفت خواهید کرد.

این کار را برای 50 پرش یا 2 دقیقه انجام دهید. سپس ، آن را روشن کنید. با دست چپ دریبل بزنید و تور یا لبه را با سمت راست لمس کنید. 50 پرش یا 2 دقیقه دیگر این کار را تکرار کنید.

چتری را تمرین کنید. انفجار یک تمرین عالی دیگر برای کمک به بهبود مهارت های بازگشت شما است. برای شروع ، توپ را با دو دست بردارید. پرش کنید و سپس 3 بار توپ را به تخته پشت بکوبید ، تا آنجا که ممکن است با استفاده از نیرو استفاده کنید. یک بار دیگر بپر ، این بار توپ را در سبد قرار دهید. [22]

حدود 20 انفجار انجام دهید. سپس ، طرف را عوض کنید. به سمت چپ تخته بروید و مراحل را تکرار کنید ، یک بار دیگر 20 انفجار انجام دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد