دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

چگونه درکاراته موفق به گرفتن کمربند سیاه شویم؟

سایت شرط بندی علیشمس

کمربند سیاه را بدست آورید. کمربند مشکی معروف موفقیت بزرگ دانش آموزان است. برخلاف تصور عمومی ، این بدان معنا نیست که دانشجو استاد است. اتمام دوره کارشناسی یک تشبیه خوب است: کمربند سیاه جدید از درک و شایستگی گسترده ای برخوردار است و ممکن است برای آموزش دیگران صلاحیت داشته باشد.

هنرمندان کاراته هنوز می توانند از این مرحله پیشرفت کنند ، اما رنگ کمربند سیاه باقی می ماند. آنها اکنون با استفاده از سیستم رتبه بندی dan ، از مرحله 1 شروع می شوند (Sho Dan) و به سمت بالا حرکت می کنند. (توجه داشته باشید که این نقطه مقابل بالاترین تا پایین ترین سیستم کیو است.)


راه راه های کمربند را مشخص کنید. بعضی از مدارس علاوه بر رنگهای ثابت از کمربند راه راه استفاده می کنند. این نوارها معمولاً نشان می دهد که دانش آموز از کمربند جامد فراتر است ، اما هنوز به رنگ بعدی نرسیده است. این نوارها معمولاً سفید یا بالاترین رنگ بعدی در سیستم رتبه بندی هستند.

به عنوان مثال ، اگر دانش آموزی به مدرسه ای تعلق دارد که ترتیب رنگ از زرد به نارنجی می رود ، ممکن است کمربند زرد محکمی داشته باشد. چند ماه بعد ممکن است به کمربند زرد با نوارهای نارنجی دست پیدا کنند و در نهایت به رنگ نارنجی جامد حرکت کنند.

برخی از دوجو سطح دان (سطح کمربند سیاه) را با نوارهای سفید یا قرمز روی کمربند سیاه نشان می دهند. نوک یا انتهای سفید یا قرمز نیز گاهی استفاده می شود.

جزئیات را از رزمندگان رزمی بخواهید. شاید لازم باشد دوجو خانه تمرین کننده را بشناسید تا بفهمید آیا رنگ آبی بالاتر از سبز است یا سیستم پیچیده تر راه راه به چه معناست. همچنین به خاطر داشته باشید که هر مدرسه الزامات و استانداردهای خاص خود را برای حرکت در رتبه های مختلف دارد. دانشجویی که در یک دوجو یک کیو 7 در نظر گرفته شده ممکن است در واقع از کیو 5 در یک دوجو متفاوت بیشتر تحصیل کرده باشد. با مربیان ، اصطلاحاً سنسی ، صحبت کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر در دوجو تدریس می کنند. بسیاری از مدارس و سازمان ها در وب سایت های خود رتبه و رنگ کمربند خود را توضیح می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد