دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

با پای جلوی خود تخته را به سمت پایین موج هدایت کنید

سایت شرط بندی علیشمس

با پای جلوی خود تخته را به سمت پایین موج هدایت کنید. همانطور که از طریق لوله عبور می کنید ، باید با جریان مداوم آب به سمت بالا مبارزه کنید. بدون این کنترل ، برد با جریان به سمت بالا حرکت می کند. همانطور که با پای جلوی خود فشار وارد می کنید ، حتماً وزن خود را روی پای پشت خود حفظ کنید.

اگر خط شما از سطح موج خیلی پایین باشد ، با نوک آن قطع خواهید شد.


هنگامی که لوله شروع به شعله ور شدن می کند ، تخته به صورت خود ردیابی کند. فشار را از پای عقب بردارید. با وارد آوردن فشار به پاشنه پا می توانید از پای جلوی خود نیز استفاده کنید. برای ردیابی پشت موج ، به پای عقب خود فشار آورده و انگشتان هر دو پا را فشار دهید. 

انتقال وزن و فشار باید همزمان با موج باشد. هنگامی که از طریق لوله عبور می کنید موج را احساس کنید و فشار را تنظیم کنید تا خط سفر خود را حفظ کنید.

فشار را روی پای جلوی خود حفظ کنید. با این کار تخته به سمت بالای موج کشیده می شود. فشار اضافی را روی پاشنه خود حفظ کنید.پای پشت خود را به سمت جلو حرکت داده و زانوی پشت خود را به سمت لوله های محکم بیندازید. زانوی پشتی شما باید آنقدر پایین بیاید که عرشه را لمس کند. در طی این حرکات ، صندوق عقب خود را به سمت جلو حرکت دهید تا از لق زدن لب شما جلوگیری کند.

این موقعیت هنگام خروج از لوله سرعت نیز به شما می دهد.


هر دو دست خود را به سمت خروجی لوله قرار دهید تا وزن خود را به جلو هدایت کنید. همزمان ، با فشار بر انگشتان پا ، خط خود را با پای پشت خود حفظ کنید. پیش بینی کنید که آیا بشکه به یک قسمت کم عمق برخورد می کند و به باز شدن ادامه می دهد ، یا یک کانال را بزنید و خروجی را بلند و محکم کنید.

اگر بینایی خود را از دست داده اید یا اعتماد به نفس ندارید ، همان خط را نگه دارید تا زمانی که خروج را باز یا ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد