دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

نحوه لباس پوشیدن برای اسکیت

 سایت شرط بندی علیشمس

برای تمرین پیراهن ساده رنگی را در آستین بلند یا کوتاه انتخاب کنید. پیراهن شما باید نزدیک بدن شما باشد تا به مربی شما اجازه دهد هنگام اسکیت بازی فرم شما را ببیند. موادی را انتخاب کنید که همراه شما حرکت کند ، مانند پنبه یا لیکرا با عملکرد بالا.

در طول مسابقه ، پیراهن شما باید دارای گردن باشد و نباید سینه شما را در معرض دید قرار دهد. [5]

مردان مجاز به پوشیدن پیراهن آستین دار روی یخ نیستند. [6]


وقتی لباس مسابقه خود را انتخاب می کنید خلاق باشید. مردان زمانی بر روی یخ ژاکت های عملی می پوشیدند ، اما مردان امروز تقریباً به اندازه زنان گزینه های خلاقانه دارند. برای ایجاد یک لباس سفارشی از پارچه ها ، مش ، بدلیجات و پولک های رنگی مختلف استفاده کنید. [7]

اگر به عنوان بخشی از یک جفت اسکیت بازی می کنید ، لباس خود را با لباس همسرتان هماهنگ کنید.


شلوار اسکیت مشکی ساده بپوشید. نرها مجاز به پوشیدن جوراب شلواری روی یخ نیستند. با این حال ، اگر تناسب اندام را دوست دارید ، می توانید شلوار مخروطی بپوشید.


در صورت سرد شدن پیراهن خود را با ژاکت بپوشانید. برای شروع تمرین در صورت سرما می توانید یک ژاکت یا ژاکت کش باف پشمی خوب بر روی یخ بپوشید ، اگرچه با شروع به کار خود تمایل دارید آن را بردارید.


چکمه های اسکیت مشکی را انتخاب کنید. آقایان در طول مسابقات باید از چکمه های اسکیت مشکی استفاده کنند. اگر یک جفت اسکیت دست دوم دارید که سفید یا برنز است ، روکش های بوت را بخرید یا بوت را تعویض کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد