دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

بدانید که چگونه در هوا حرکت کنید.

سایت شرط بندی علیشمس

در آوردن. آخرین مرحله ، "مرحله نهایی" ، با انجام یک مرحله سریع انجام می شود ، گویی که در حال بسط بازی در بسکتبال هستید. پای غیر برخاستن خود را به سمت گوشه عقب چپ گودال (سمت راست) یا گوشه عقب سمت راست گودال (چپ ها) قرار دهید. مرحله کوتاه اجازه می دهد تا تمام سرعتی که کسب کرده اید به ارتفاع منتقل شوند. با استفاده از تمام توان خود ، دستان خود را به سمت جلو و بالا برانید و تا جایی که می توانید به سمت بالا صاف بپرید. هنگام پریدن ، زانوی برخاست را به سختی به هوا می رانید تا قد بیشتری به شما بدهد.

تصویری با عنوان پرش از ارتفاع با استفاده از Fosbury Flop مرحله 3

3

بدانید که چگونه در هوا حرکت کنید.

بازوی سرب خود را به سمت بالا ببرید ؛ این بدن شما را از بالای میله هدایت می کند. بازو را قوس دهید بنابراین اولین قسمت از بدن شما است که بالای میله قرار دارد. به طور همزمان ، شما باید اجازه دهید بدن شما بچرخد زیرا شما حرکت زاویه ای زیادی ایجاد کرده اید. بدن شما همانطور که در هوا هستید می چرخد. این سرعت و حرکت را کنترل کرده و هنگامی که بدن 180 درجه چرخانده و عمود بر میله قرار دارید آن را مهار کنید.

هنگامی که با میله عمود شوید ، تا زمانی که به حداکثر ارتفاع خود بر روی میله نرسید ، به صعود ادامه خواهید داد. پس از انجام این امر ، بدن شما شروع به سر خوردن در میله می کند (حرکت شما را به جلو سوق می دهد حتی اگر فقط مستقیم به بالا پریده باشید).

باسن خود را رانده و سر خود را به سمت عقب متمایل کنید. اکنون بدن شما با میله عمود خواهد بود و بدن شما با کمر بالا در هوای بالای سر و پاها قوس خواهد داشت. سر شما در بالای میله قرار دارد و سر در مسیر پایین به سمت تشک. باسن های شما در حالت ایده آل در بالاترین نقطه خود قرار می گیرند وقتی که آنها از بالای میله عبور می کنند و پاهایتان با زانوی شما قفل شده و به طور مساوی روی میله آویزان می شوند (دیدن عکس های این به شما کمک می کند).

پاهای خود را به بالا و بالای میله لگد بزنید. با فرو بردن چانه در قفسه سینه و تمرکز ، شما به طور خودکار پاهای خود را بالا می آورید و آنها از بالای میله به جلو پرواز می کنند. گاهی اوقات این کار به تمرین و تکرار نیاز دارد اما تسلط بر آن آسان ترین قسمت از فلاپ است.

روی بالاتنه یا شانه ها روی تشک قرار بگیرید. پاهای شما بالای سر شما فرود می آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد