دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

آموزش بازی گلف با استفاده از کارت

سایت شرط بندی علیشمس

تصمیم بگیرید که آیا یکی از کارتهای موجود در شبکه خود را با کارت کشیده شده جایگزین کنید. شما می توانید هر کارت را اعم از رو به بالا یا رو به پایین جایگزین کنید.

کارتی را که می خواهید جایگزین کنید از شبکه خود بردارید و آن را به صورت رو به بالا در توده دور ریخته قرار دهید.

کارت تازه کشیده شده را رو به بالا در جای خود قرار دهید. قبل از انجام این کار نمی توانید موقعیت شبکه خود را به اطراف تغییر دهید.

اگر کارتی را که تازه ترسیم کرده اید دوست ندارید ، می توانید آن را به جای اینکه کارت را در شبکه خود جایگزین کنید ، در قسمت انبار دور بریزید. شما نمی توانید این کار را انجام دهید ، اگر کارتی که کشیدید فقط از توده دور انداخته شده باشد.


سعی کنید از همان کارت جفت درست کنید. اگر دو کارت در یک ستون تعداد یا حرف یکسانی داشته باشند (به عنوان مثال ، یک ملکه بالاتر از یک ملکه دیگر) ، آنها یکدیگر را لغو می کنند و هیچ ارزشی ندارند (امتیاز صفر).

به یاد داشته باشید ، شما در حال تلاش برای به دست آوردن کمترین امتیاز ممکن هستید!

اگر دوست دارید ، می توانید ستون هایی را که لغو شده اند بردارید و آنها را در پایین شمع دور انداختن قرار دهید (نه بالا). این باعث می شود میز کمتر به هم ریخته باشد.


بعد از اینکه شبکه بازیکن کاملاً رو به بالا بود ، یک دور آخر را بزنید. هنگامی که کسی آخرین کارت رو به پایین خود را جایگزین می کند ، بازیکنان دیگر شبکه خود را به سمت بالا نیز برمی گردانند و آخرین چرخش را به ترتیب عقربه های ساعت انجام می دهند.


پس از دور آخر ، امتیازات خود را کسب کنید. صبر کنید تا آخرین بازیکن نوبت خود را بگیرد ، سپس هر کارت مقابل را رو به بالا برگردانید.

با استفاده از یک برگ کاغذ که نام هر بازیکن روی آن است ، امتیاز خود را برای دور ثبت کنید.

برای شمارش امتیاز بازیکنان به راهنمای امتیاز دهی مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که هرگونه تغییر بازیکنانی که قبلاً توافق کرده اند را دنبال کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد