دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

کارهایی که سبب آرامش روح و جان می شوند

سایت شرط بندی علیشمس

بدن خود را آرام کنید. بالاتنه باید چسب شما را تقلید کند و آرام باشد. هرچه این حرکت انفجاری باشد ، بدن شما باید آرامش بیشتری داشته باشد. شما می خواهید عضلات خود را از بین ببرید و در ضربه خود منفجر شوید.

شانه های خود را تنظیم کنید. شانه ها را مرتب نکنید شما می خواهید تا حدی به شانه هایتان شیب داشته باشد که باعث ایجاد انفجار شود. [3]

تصویری با عنوان Grip a Baseball Bat مرحله 8

قوی ترین چسبندگی خود را پیدا کنید. ببینید که در آنجا خفاش شما نسبت به مکانی که دستانتان روی دسته قرار دارد تماس برقرار می کند. محکم ترین چسب گرفتن زمانی است که کف دست بالا به سمت بالا و کف دست پایین به سمت پایین باشد.

اگر هر دو دست خود را باز کنید باید دستان شما موازی با زمین باشد. انگشت شست دست بالایی شما از محکم شدن خفاش به سمت عقب جلوگیری می کند زیرا محکم گرفتن شما برای تماس با بیس بال محکم می شود.

دامنه بندهای شما باید به شما اجازه دهد با یک کف دست به سمت بالا و دیگری به سمت پایین تماس بگیرید. برای یافتن این موضوع ، خفاش خود را برداشته و بندهای میانی خود را مرتب کنید. نیم نگاه کنید ، انگار که با توپ تماس می گیرید و موقعیت را حفظ کنید. چگونه خفاش را گرفته اید؟ [4]

تصویری با عنوان Grip a Baseball Bat مرحله 9

در موضع ضربه زدن خود قرار بگیرید. وقتی زانوهای خود را کمی خم می کنید باید با وزن خود روی گوی های پا متعادل باشید. کمی بازتر از عرض شانه بایستید تا اطمینان حاصل کنید که پایین تنه شما به درستی درگیر شده و آماده قرار گرفتن در ضربه شما است. شما می خواهید یک گام کوتاه بردارید زیرا پایین تنه شما با بقیه قسمت بالاتنه شما می چرخد ​​تا حداکثر قدرت را برای ضربه شما ایجاد کند. [5]

از تکیه دادن به پاشنه خود خودداری کنید زیرا با حرکت رو به جلو در تاب خود ، حفظ تعادل را دشوار می کند. انتقال بیش از حد وزن در هنگام باز شدن در ضربه ، سرعت و قدرت شما را کاهش می دهد.

پاهایتان را خیلی نزدیک به هم نزدیک نکنید زیرا ممکن است پایین نگه داشتن سر ، زمان قدم زدن ، حفظ تعادل و سازگاری با زمین هایی که سرعت بالایی دارند دشوار باشد. نزدیک بودن بیش از حد پاها به هم وصل می شود و از بین می رود و در بین مبتدیان معمول است. در مقابل ، اگر پاهای شما خیلی از هم باز باشد ، قدرت خود را کاهش می دهید زیرا هنگام چرخش بدن به سمت چرخش ، از کل وزن خود استفاده نمی کنید.

اگر در دیدن پارچ و توپ مشکلی دارید موضع خود را باز کنید. شما می خواهید بتوانید توپ را با هر دو چشم ببینید.

از حرکت بیش از حد خودداری کنید. دستان خود را در بالای منطقه ضربه قرار دهید و پاها را کمی بیشتر از عرض شانه از هم باز کنید. شما می خواهید که از طریق منطقه برخورد سیال شود. هر تنظیم کوچکی سرعت و قدرت شما را کاهش می دهد. [6]

از گرفتن "پاهای شاد" خودداری کنید. این بدان معناست که وقتی در موضع ضربه زدن هستید ، حرکت کنید. حرکت اضافه شده می تواند زمان بندی شما را مختل کند. آرام باشید و روی زمین تمرکز کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد