دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

استراتژی بازی فوتبال

سایت شرط بندی علیشمس

استراتژی دیگر این است که تمام بازیکنان TE ، K ، Def و QB را با یک هفته خداحافظی بگیرید و فقط آن هفته را از دست دهید. این یک استراتژی عملی نیست زیرا آسیب ها می توانند تیم شما را تغییر دهند بنابراین شما فقط یک هفته دور می ریزید و به دلیل آسیب دیدگی در هفته های دیگر هنوز مجبور خواهید بود هفته ها را فراموش نکنید.

قهرمانان شهر خود را نجات دهید تا زمانی که گزینه های اصلی را پیدا کنید. اگر شما یک فن بزرگ دالاس کابوی هستید و می خواهید به انتخاب یک دسته از بازیکنان خود را، شما ممکن است به یک نوع از تله زمانی که همه آنها را به یک خداحافظی هفته ای را در همان زمان. در انتخاب بازیکنان زیاد از یک تیم احتیاط کنید.

بهترین بازیکنان را در موقعیت های بالایی که مشخص هستند ، به دست آورید. به یاد داشته باشید ، شما یک تیم فوتبال واقعی نمی سازید ، بنابراین در واقع نیازی به بازیکنان نقش ندارید. آنها کمک می کنند ، اما شما می خواهید بچه هایی که قصد دارند تعداد زیادی آمار ایجاد کنند.

تصویری با عنوان Play Fantasy Football Step 8

4

نمایندگان رایگان را انتخاب کنید. در لیگ فوتبال فانتزی، یک بازیکن آزاد هر بازیکنی که در حال حاضر در یک تیم لیگ (به عنوان مثال، آیا در پیش نویس در برخی از نقطه در طول فصل برداشت و یا کاهش یافته بود توسط یک تیم) است. با ادامه فصل ، عملکرد واقعی یک بازیکن ممکن است شما را الهام بخشد تا او را به عنوان یک بازیکن آزاد برای لیگ فانتزی خود انتخاب کنید. به طور کلی ، انتخاب های بازیکن آزاد پس از بازی هفتگی فوتبال دوشنبه شب ارسال می شوند و در اواخر هفته پردازش می شوند.

اگر بیش از یک تیم بخواهد یک بازیکن آزاد را انتخاب کند ، بازیکن به تیمی می رود که بالاترین رتبه سیم معافیت را دارد. رتبه بندی سیم ویور توسط عوامل مختلفی تعیین می شود ، از جمله رکورد باخت و تعداد بازیکنان آزاد که تیم قبلاً اضافه کرده است. پس از افزودن بازیکن به تیم خود از آژانس رایگان ، به انتهای لیست سیم معافیت باز می گردید. لیگ های مختلف ممکن است روش های مختلفی برای محاسبه این رتبه بندی داشته باشند.

بازیکنان برتر وانت که در 4 هفته اول محروم شدند و توسط یک تازه کار دور انداختند. او را بردارید و او را سرهم کنید ، 4 هفته سریع می گذرد.

بازیکنان برتر وانت که دور انداخته شدند زیرا فرد در یک هفته خداحافظ بازیکنان زیادی داشت. در بسیاری از مواقع می توانید یک Defence ، QB یا TE برتر را تحویل بگیرید زیرا کسی تعداد زیادی از آنها را مجبور کرده است و مجبور است برای گل میخ های خود که همه نیمکت هستند برای یک هفته خداحافظی جا باز کند.

بازیکنان وانت که مصدومیت دارند و قبل از اعلام گزارش پزشکان به دور انداخته می شوند. بسیاری از اوقات این بازیکنان در عرض 1 تا 3 هفته برمی گردند و خیلی زود دور انداخته می شدند زیرا خبر آسیب دیدگی را بیش از حد ارزیابی می کرد.

وانت و دفاعی بازی کنید که در برابر یک QB تازه کار قرار بگیرد که QB برای اولین بار در آن بازی می کند یا QB تازه کار به طور مداوم بد بازی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد