دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

تمرین های لازم برای مسابقات والیبال

سایت شرط بندی علیشمس

پرش را تمرین کنید. تمرین کامل می کند. برای افزایش عمودی ، یک دیوار خالی بلند پیدا کنید ، یک بسته یادداشت چسبناک بگیرید و شروع به پریدن کنید. اولین یادداشت چسبناک خود را به عنوان "پرش 1" برچسب گذاری کنید و هر زمان که به بالاترین نقطه خود رسیدید ، می توانید یادداشت چسبناک را به دیوار بچسبانید. سپس یادداشت چسبناک بعدی را بگیرید ، آن را برچسب بزنید ، و سعی کنید آن یادداشت مهم را بیشتر از چیزی که روی دیوار قرار داده اید ، بالاتر ببرید.

طناب پرش نیز یک روش عالی برای رسیدن به پرش بالاتر و سریعتر است (به هر حال والیبال نیز به رفلکس ها بستگی دارد).

از وزنه های مچ پا ، یک جلیقه وزن دار یا نوارهای کششی برای ایجاد مقاومت در هنگام پرش به سمت مارک استفاده کنید. برای تکنیک مناسب و مقاومت در برابر وزن هدایت شده با یک متخصص بهداشت یا تناسب اندام مشورت کنید زیرا فرود با وزنه های اضافه می تواند باعث آسیب و استرس در مفاصل شود. در حالت ایده آل ، از تجهیزات یا نوارهای کششی مخصوصی استفاده کنید که در هنگام انفجار مقاومت ایجاد می کنند اما هنگام بازگشت دوباره روی زمین وزنی اضافه نمی کنند.

مطمئن شوید که زانوهای خود را خم کرده اید و حرکاتی را که در بازی استفاده خواهید کرد تقلید می کنید. تصور کنید که دیوار شبکه است و شما باید دشت عمودی را بدون دست زدن به آن حفظ کنید.از جهش های جعبه ای استفاده کنید. جهش روی جعبه یک تمرین معمول برای استفاده از پلیومتریک برای افزایش جهش عمودی است. انجام جهش های جعبه ای با آموزش عضلات به سمت بالا ، باعث انفجار و هماهنگی شما می شود. [15] همانطور که نام آن مشخص است ، جهش جعبه به راحتی از یک حالت ایستاده ثابت و با استفاده از یک رویکرد تک مرحله ای به بالای یک جعبه می پرد. بسیاری از امکانات تناسب اندام جعبه های مخصوصی دارند که مخصوص این تمرین ساخته شده اند. تکرار جعبه پرش را برای حدود 10 جهش در 3 ست ، هفته ای 2-3 بار برای بهترین نتیجه انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای پرش شما بدون ضربه زدن به سر شما وجود دارد.

اطمینان حاصل کنید که جعبه پایدار است و هنگامی که در بالای آن قرار دارید از زیر شما خارج نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد