دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

از قایق رانی چه می دانید؟

سایت شرط بندی علیشمس

دسترسی نزدیک قایق را کمی به باد تبدیل کنید ("سر به سمت بالا") بنابراین مسیر حرکت شما در حدود 60-75 درجه از باد است. شما باید ورق ها را محکم تر بچینید تا بادبان ها با قایق بیشتر مطابقت داشته باشند. این را دسترسی نزدیک می نامند. بادبانهای شما مانند ورق هواپیمای هواپیما عمل می کنند: باد به جای فشار دادن آن ، قایق را می کشد.

تصویری با عنوان Sail a Boat مرحله 15

4

حمل نزدیک به چرخش باد ادامه دهید (سر به سمت بالا) و ملحفه ها را محکم کنید تا جایی که نمی توانید دورتر بروید (لبه هرگز نباید به پخش کننده های دکل برخورد کند). این حالت نزدیک باریک نامیده می شود و تا آنجا که می توانید در باد حرکت کنید (حدود 45-60 درجه از باد) نزدیک است. در یک روز پر سر و صدا ، شما با این نقطه از بادبان همه نوع لذت خواهید برد.

باد را به مقصد باد برسانید. با سرعتی خوب ، در فاصله ای نزدیک ، هدلی را که نزدیک باد است در جهت مقصد خود حرکت دهید. از نزدیک منتقل شده اصلی و پیش بینی شده خواهد بود که در امتداد خط مرکزی قایق محکم کشیده خواهد شد و به شما امکان می دهد تا قایق نزدیک ترین مسیر را بپیماید تا مستقیماً در جهت باد قرار گیرد ، اما سرعت آن کمتر خواهد بود. در اکثر قایقهای بادبانی از جهت باد حدود 45 درجه فاصله خواهد داشت. [10]

به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید مستقیم به باد بروید. برای حرکت به جلو باید زاویه خاصی نسبت به باد داشته باشید. [11]

هنگامی که تا آنجا که می توانید با این وسیله حرکت کردید ، قایق را از طریق باد بچرخانید (یا با تک کردن مسیر را تغییر دهید) ، ورق لبه را از روی شکاف خارج کنید یا از درام وینچ به عنوان قسمت جلوی قایق خارج شوید (کمان) از طریق باد می چرخد.

اصلی و رونق در سراسر قایق روبرو می شوند. میله اصلی در سمت دیگر خود تنظیم می شود ، اما شما باید به سرعت ورق لبه را از سمت پایین باد به سمت تیغه یا وینچ آن بکشید ، در حالی که قایق را هدایت می کنید تا کشتی اصلی پر شود و دوباره شروع به کشیدن می کند.

اگر این کار را به درستی انجام دهید ، قایق سرعت زیادی را کاهش نمی دهد و در جهت دیگر به سمت بادگیر حرکت خواهید کرد. اگر صفحه آهسته دوباره محکم می شوید و قایق باد را بیش از حد تحمل می کند ، وحشت نکنید. قایق تا سرعت خود را کمی به سمت کنار رانده شود.

سناریوی دیگر این است که نتوانید کمان قایق خود را به سرعت در باد قرار دهید و قایق کاملاً متوقف شود. این را آهن بودن می دانند ، که شرم آور است ، اما هر ملوان آن را تجربه کرده است ، خواه اعتراف کنند که این داستان دیگری است. در آهن قرار گرفتن به راحتی قابل جبران است: هنگامی که قایق به سمت عقب منفجر می شود ، می توانید هدایت کنید ، و هنگامی که کمان از باد رانده می شود به زاویه مناسب باد برای حرکت می رسید.

پنجه را به جهتی که می خواهید بروید نشان دهید و ورق لبه را به سمت باد محکم کنید (بادبان را عقب بگیرید). باد کمان را از طریق باد هل خواهد داد. پس از اتمام کار ، ورق را از وینچ سمت باد باز کنید و ورق را به سمت پایین بکشید تا دوباره در راه باشید.

از آنجا که در هنگام کار کردن سرعت به راحتی از دست می رود ، می خواهید این مانور را تا حد ممکن نرم و سریع انجام دهید. تا رسیدن به مقصد ، کار را به جلو و عقب ادامه دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد