دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

لذت دوچرخه سواری در کوه

سایت شرط بندی علیشمس

قوانین را بیاموزید. هنگامی که در مسیرهای پیاده روی هستید ، باید به مسیرهای دوچرخه سواری بچسبید و راه را برای عابران پیاده انتخاب کنید. غالباً مسیرهای مبتدی نیز مسیرهای پیاده روی خواهند بود و گاهی اوقات با کوهنوردان ، سگ ها ، افراد سوار و کودکانی که بازی می کنند روبرو می شوید ، بنابراین مهم است که به قوانین پایبند باشید و مراقب کارهای خود باشید. اگر روز مخصوصاً شلوغی در مسیر است خیلی سریع نروید و کورکورانه از گوشه گوشه شلیک نکنید. حتماً از سایر سواران اطراف خود آگاه باشید و وقتی از پشت به شما نزدیک می شوند از مسیر قدم بردارید.

یکی از دوچرخه سوارانی نباشید که به جامعه شهرت بدی می دهند. به اطراف افرادی که راه می روند شلیک نکنید و صورت آنها را اسپری کنید. جاده به شما تعلق ندارد. مشترک است

تصویری با عنوان شروع دوچرخه سواری کوهستانی مرحله 15

3

ابتدا در مسیرها قدم بزنید. معمول است که بخواهید هنگام راه رفتن با قسمتهایی از مسیر آشنا شوید. بهتر است بدانید که چه انتظاری دارید ، تپه های بزرگ کجا هستند و چه کارهایی باید انجام دهید. این می تواند یک پروژه سرگرم کننده برای جستجوی دنباله شما باشد ، و اولین سوار شدن در آن را بسیار هیجان انگیز تر می کند. کمتر به این فکر کنید که "یک سورپرایز را خراب کنید" و بیشتر "مثل یک حرفه ای آماده شوید".

تصویری با عنوان شروع دوچرخه سواری کوهستانی مرحله 16

4

دنبال مسیرهای شناخته شده و محبوب باشید. بسیاری از جوامع آنلاین و محلی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند مسیرهایی را در منطقه خود پیدا کنید ، اما اگر تجربه ای در این ورزش داشته باشید ، ممکن است سفر به یک مقصد محبوب دوچرخه سواری کوهستان را نیز در نظر داشته باشید. [6] کلرادو و کارولینای شمالی دو ایالت با بیشترین مسیرهای دوچرخه سواری کوهستانی در ایالات متحده هستند. برخی از مسیرهای معروف و دیدنی که برای مبتدی رتبه بندی شده اند عبارتند از:

حلقه Rustler در Fruita، CO

پارک ایالتی Dead Horse Point در موآب ، UT

Bell Rock Trailway در Sedona، AZ

Blue Heron در گرینزبورو ، NC

ایوانز لوپ در موریسویل ، N

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد