دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

نحوه توقف هاکی

سایت شرط بندی علیشمس

اسکیت بازهای مبتدی می توانند با انجام "برف روبی" یا "برش پیتزا" که شامل انگشتان انگشتان پا به سمت داخل است ، از بین بروند تا اصطکاک شما را متوقف کند. با این حال ، اگر سریعتر اسکیت سواری کنید ، باید بدانید که چگونه یک سکه بایستید و مسیرها را تغییر دهید. اینجاست که توقف هاکی وارد می شود! توقف هاکی در واقع یک سرسره کناری با استفاده از لبه اسکیت است. اصطکاک تراش تیغه روی یخ به تدریج سرعت شما را کم کرده و متوقف می کند.



 

روش

1

یادگیری توقف هاکی روی یخ

تصویری با عنوان توقف هاکی مرحله 1

1

چند قدم جلو بروید. در امتداد تخته ها شروع کنید ، تخته ها را با دستان خود نگه دارید. در ابتدا آن را آهسته بگیرید. شما تا زمانی که به نحوه توقف هاکی دست پیدا نکنید ، نمی خواهید سرعت زیادی را انتخاب کنید. شما باید به جلو نگاه کنید ، نه در پاهای خود پایین.

تصویری با عنوان توقف هاکی مرحله 2

2

تمرین فشار دادن از این طرف به آن طرف و توقف. پاهای خود را کمی از هم باز کرده و اسکیت ها را در مسیری که قرار دارید موازی نگه دارید. ممکن است دریابید که قادر هستید حرکت پهلو به پهلو را فقط با پای داخلی خود متوقف کنید.

تصویری با عنوان توقف هاکی مرحله 3

3

باسن خود را به سمتی که می خواهید بچرخانید بچرخانید. برای چرخاندن اسکیت سمت چپ ، ران چپ خود را بچرخانید و برای چرخاندن اسکیت سمت راست ران راست خود را بچرخانید. در همان زمان ، سعی کنید تیغه های اسکیت را کمی به عقب ببرید تا یخ ها تراشیده شود. مراقب باش! اگر بیش از حد حفاری کنید ، "لبه" خواهید گرفت و به جلو می افتید.

تصویری با عنوان توقف هاکی مرحله 4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد