دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

قوانین بازی راگبی

سایت شرط بندی علیشمس

کیف های Tackle نرم و ایمن هستند ، به این معنی که بازیکنان می توانند خطرات مقابله ای را که هرگز در یک بازی انجام نمی دهند ، بپذیرند.
کیف ها ، البته نه فقط هر روز ، جای خود را در تمرینات دارند.
تصویری با عنوان Rugby Tackle مرحله 14
6
تکل های "فرود" را تمرین کنید و هر بار به سرعت به پاهای خود برگردید. مهم نیست که چه مته ای انجام می دهید ، شما باید نه تنها روی تکل بلکه بلافاصله بعد از آن متمرکز شوید. یک تکلر خوب با استفاده از تکل برای برتری در مقابل حریف که می تواند منجر به یک توپ دزدیده شود ، بلافاصله روی پاهای خود قرار می گیرد. با بهبود مشکلات ، ادامه دهید.
پایان دادن به تکل در بالا. اطمینان حاصل کنید که قبل از توانایی آنها بلند شده اید.
بلافاصله روی پاهای خود ظاهر شوید. هنگامی که روی پاهای خود قرار گرفتید می توانید توپ را بازی کنید. این بدان معناست که اگر هنوز هیچ یک از هم تیمی های خود موفق به موفقیت نشده اند ، می توانید توپ را بدزدید و به جلو فرار کنید.
به محض بالا آمدن از روی توپ گام بردارید. با این کار توپ حتی اگر قادر به برداشتن آن نیستید در اختیار شماست. تیم دیگر باید از شما عبور کند تا توپ را پس بگیرد.
باسن های خود را پایین بیاورید ، سرتان را بالا ببرید و دستان خود را به دور باسن حریف بپیچید. با پاها رانندگی کنید و از حرکت حرکت تا جایی که فرد پایین می آید استفاده کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد