دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

ارامش اعضای بدن با مدیتیشن

سایت شرط بندی الیشمس

در امتداد بدن خود را ادامه دهید ، از پاها به بالای سر خود حرکت کنید. هر چقدر دوست دارید وقت بگذارید و روی هر قسمت از بدن خود تمرکز کنید.

پس از اتمام آرامش هر یک از اعضای بدن ، روی کل بدن خود تمرکز کنید و از احساس آرامش و شلی که به دست آورده اید لذت ببرید. قبل از اینکه از تمرین مدیتیشن خارج شوید ، چندین دقیقه روی تنفس خود تمرکز کنید.

با تمرین منظم ، این روش می تواند شما را از احساسات مختلف در بدن آگاه کند و به شما کمک کند تا به طور مناسب با آنها کنار بیایید. [20]مراقبه چاکرای قلب را امتحان کنید تا احساس عشق و شفقت پیدا کنید. چاکرای قلب یکی از 7 چاکرای یا مراکز انرژی است که در داخل بدن قرار دارد. چاکرای قلب در مرکز قفسه سینه قرار دارد و با عشق ، شفقت ، صلح و پذیرش همراه است. مراقبه چاکرای قلب شامل برقراری ارتباط با این احساسات و ارسال آنها به جهان است. برای شروع ، در موقعیت راحتی قرار بگیرید و بر احساسات تنفس خود تمرکز کنید. [21]

با آرامش بیشتر ، نور سبزی را از قلب خود ساطع کنید. تصور کنید نوری شما را با احساسی از عشق پاک و درخشان پر می کند. [22]

عشق و نوری را که در کل بدن شما تابیده اند ، تصویر کنید. از آنجا اجازه دهید که از بدن شما به بیرون تابانده و به جهان پیرامون خود وارد شود. [23]

چند لحظه وقت بگذارید تا به راحتی بنشینید و انرژی مثبت درون و اطراف خود را احساس کنید. پس از پایان کار ، به تدریج به خود اجازه دهید تا از بدن و نفس خود آگاه شوید. انگشتان ، انگشتان پا و اندام خود را به آرامی تکان دهید ، سپس چشمان خود را باز کنید. [24]

تصویری با عنوان مراقبه مرحله 13

8

مدیتیشن پیاده روی را برای آرامش و ورزش همزمان امتحان کنید. مراقبه پیاده روی نوعی مراقبه پیاده روی است که شامل مشاهده حرکت پا و آگاهی از ارتباط بدن شما با زمین است. [25] اگر قصد انجام جلسات مدیتیشن طولانی و نشسته را دارید ، سعی کنید آنها را با مدیتیشن پیاده روی از بین ببرید.

برای تمرین مراقبه پیاده روی خود با کمترین حواس پرتی ، یک مکان آرام انتخاب کنید. اگر این کار ایمن است کفش خود را بردارید.

سر خود را بالا نگه دارید و نگاهتان را مستقیم به جلو معطوف کرده و دستانتان را مقابل خود جمع کنید. با پای راست خود یک قدم آهسته و آگاهانه بردارید. پس از برداشتن اولین قدم ، قبل از برداشتن مرحله بعدی ، لحظه ای توقف کنید. فقط 1 پا باید در هر زمان حرکت کند.

وقتی به انتهای مسیر پیاده روی خود رسیدید ، کاملاً کنار هم بایستید. سپس روی پای راست خود بچرخید و بچرخید. با استفاده از همان حرکات آهسته و آگاهانه پیشین ، در جهت مخالف راه بروید.

در حین تمرین مدیتیشن پیاده روی ، سعی کنید روی حرکت پا تمرکز کنید و نه چیز دیگری. این تمرکز شدید شبیه روشی است که شما در هنگام مراقبه تنفسی بر بالا و پایین آمدن نفس خود تمرکز می کنید. سعی کنید ذهن خود را پاک کنید و از ارتباط بین پای خود و زمین زیر آن آگاه شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد