دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

تمرینات انرژی بالا برای ورزش بوکس

سایت شرط بندی الیشمس

هفته ای 2-3 بار تمرینات اینتروال انجام دهید. دراز مدت کلاسیک که در Rocky دیده می شود ، تمرینات خوبی برای بوکس نیست. بوکس در مورد انفجارهای کوتاه مدت و مداوم با انرژی بالا است و بهترین راه برای تمرین این تمرینات دوره ای است. فاصله زمانی است که شما با سرعت بالا و سرعت های سریع با دوره های استراحت کوتاه متناوب می شوید. با رسیدن به تناسب اندام می توانید دوره های استراحت را 10-15 ثانیه کوتاه کنید و سود خود را حتی بیشتر بهبود ببخشید. یک تمرین مبتدی خوب:

1 مایل با سرعت آهسته و آهسته دویدن گرم شوید.

6 دوی سرعت 600 متر ، بین هر یک به مدت 1 دقیقه استراحت کنید. شما می خواهید تقریباً 75-80٪ از حداکثر سرعت خود را بدوید.

5 مایل آهسته و آسان در پایان بازیابی. [6]

در روزهای طولانی بدون دویدن ، بوکس سایه ای و سرعتهای کوتاه با هم مخلوط شوید. تمرینات دوره ای قسمت عمده تمرینات قلبی شما را تشکیل می دهد و آنها بهترین راه برای تمرین سریع و م forثر برای چندین دوره انفجاری بوکس هستند. با این حال ، شما هنوز هم می خواهید پاهای خود را در روزهای خاموش حرکت دهید. بهترین راه برای انجام این کار ، ترکیبی از تمرینات کامل بدن ، دویدن مسافت طولانی تر و آهسته تر و برخی از سرعت های سبک و سریع است. [7] فعالیت های زیر که در اردوهای آمادگی المپیک ایالات متحده مورد استفاده قرار می گیرند ، باید مخلوط شده و در یک تمرین 30-60 دقیقه ای مطابقت داشته باشند:

1-2 مایل برای گرم کردن (با سرعت متوسط ​​تا سریع) بدوید.

Shadowbox 1 دور (دور 3 دقیقه ای).

200 متر عقب بدوید.

دو سرعت 100 متر.

دویدن با دستان بالا ، پرتاب مشت های واقع گرایانه ، به طول 400 متر. [8]

فلفل در 1-2 مسافت طولانی و آهسته هر هفته برای استراحت و کشش پاها می دوید. دویدن کلاسیک صبحانه 4/5 مایل هنوز هم در تمرین بوکس جایگاه خود را دارد. در روزهایی که نیاز به بهبودی دارید از آن استفاده کنید ، به خصوص پس از 2-3 روز تمرینات شدید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد