دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

نحوه ی تمرین های یوگا

سایت شرط بندی الیشمس

تمرینات تنفس عمیق را با خنده تمرین کنید. یکی دیگر از عناصر اصلی یوگای خنده ، تحریک تنفس عمیق است تا به شما کمک کند خنده های بزرگ شکم را آزاد کنید. شما باید در کل جلسه یوگای خنده خود تنفس عمیق را تمرین کنید تا به شما امکان دسترسی به خنده های عمیق را بدهد.

نفس خود را در دیافراگم خود که درست زیر دنده شما قرار دارد فعال کنید. دستان خود را بر روی دیافراگم قرار داده و تمرکز خود را بر روی دم و بازدم کامل از طریق بینی ، گسترش و انقباض دیافراگم خود قرار دهید.

برای شمارش چهار نفس عمیق بکشید و سپس از طریق بینی خود را به تعداد چهار بازدم دهید. هنگام بازدم ، یک تا دو خنده بزرگ شکمی را آزاد کنید. این کار را ادامه دهید ، نفس خود را به همان اندازه در دم و بازدم عمیق کنید ، با یک چرخه تنفس یکنواخت ، در پایان هر بازدم با خنده.

همچنین می توانید در هنگام دم و بازدم یک مانترا بخوانید ، مانند بخشش / فراموش کردن ، زنده / زنده بمانید ، آزاد شوید / التیام یابد.

تصویری با عنوان Do Laughter Yoga مرحله 4

4

تمرینات بازیگوشی انجام دهید. با تشویق خنده و شادی ، تمرینات بازیگوش را شل کنید. ایده این است که انگیزه خود را برای خندیدن بدون هیچ دلیلی غیر از لذت و سرگرمی ایجاد کنید.

یک آهنگ بازیگوش بخوانید که می گوید: "هر سلول کوچک در بدن من شاد است / هر سلول کوچک در بدن من خوب است / احساس خیلی خوبی دارد ... احساس تورم می کند". در حین انجام این کار ، به سر ، شانه ها ، زانوها و انگشتان پا ضربه بزنید. بعد از خواندن هر سطر می توانید یک خنده عمیق به آن اضافه کنید.

یک تمرین خنده مصوت را انجام دهید ، جایی که دست راست خود را برداشته و با بیرون کشیدن واکه حرف "A" را می گویید. سپس ، وانمود کنید که حرف "A" را به کنار می اندازید. با حرف "E" ادامه دهید ، دست راست خود را برداشته و مصوت را بیرون بکشید. سپس ، وانمود کنید که حرف "E" را به کنار می اندازید. این کار را برای "I، O، and U" انجام دهید.

ورزش خنده شوک الکتریکی را با تظاهر به هر سطح و جسمی که لمس می کنید به شما یک شوک الکتریسیته ساکن می دهد ، از لمس دیوار تا لمس بخشی از بدن را امتحان کنید. وقتی این کار را لمس می کنید ، هر زمان که چیزی را لمس می کنید ، به عقب بپرید.

برای پرورش بازیگوشی و شادی ، بعد از هر تمرین "خیلی خوب" و "یای" شعار دهید. همانطور که این شعارها را می گویید می توانید بازوهای خود را به شکل V بچرخانید.

تصویری با عنوان Do Laughter Yoga مرحله 5

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد