دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

تکنیک های دفاع شخصی را بیاموزید

تکنیک های دفاع شخصی را مطالعه و تمرین کنید. بنابراین بسیاری از تکواندو مربوط به حفظ صلح است. حتی برخی می گویند تکواندو مترادف با دفاع از خود است. استراتژی های دفاع شخصی بی شماری وجود دارد که باید آنها را تمرین کنید.

سایت شرط بندی الیشمس

اگر کسی شما را از پشت در آغوش خرس قرار داده و بازوهایتان بی حرکت است ، روی پای مهاجم بایستید تا حواس او را پرت کند و سپس عقب بروید و باسن خود را در کنار او قرار دهید و سپس سریع خم شوید. این باید حمله به شما را بشکند و حتی ممکن است آنها را ورق بزند ، به شما فرصت می دهد تا فرار کنید یا برای جنگ آماده شوید.

اگر مهاجم شما را از ناحیه مچ دست گرفته است ، با یک ضربه جلو به بدن یا کشاله ران شروع کنید و سپس به سرعت مچ خود را بچرخانید تا انگشت شست و انگشتان حمله کننده به سمت شما باشد. کنترل مهاجم در این زاویه شل خواهد شد و شما باید بتوانید به راحتی عقب بروید.

تکنیک های دفاع شخصی متعددی وجود دارد که یک معلم تکواندو می تواند به شما نشان دهد. "آغوش خرس" و مچ گرفتن فقط دو مورد از رایج ترین شرایط دفاع شخصی است. [11]


تصویری با عنوان Do Taekwondo مرحله 18

9

بر فرم های خود مسلط شوید. فرم ها که به کره ای "هیونگ" نیز شناخته می شوند ، مجموعه ای از مانورهای تهاجمی و دفاعی است که بر روی مخالفان خیالی انجام می شود. آنها اساساً حرکات مربوط به هنرهای رزمی رقصیده هستند که مردم برای تمرین تکنیک های اساسی و انتقال از آنها استفاده می کنند. قبل از رسیدن به مرحله بعدی یا دریافت کمربند بعدی خود ، در حداکثر دوجانگ تکواندو ، باید بر چندین فرم تسلط داشته باشید.

به یاد داشته باشید که فرم ها همه در مورد فرم هستند. اطمینان حاصل کنید که به سادگی از یک حرکت به حرکت دیگر منتقل نشده اید. به حرکات پا و پا و خود توجه زیادی داشته باشید. [12]

تصویری با عنوان Do Taekwondo مرحله 19

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد