دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

بازی انلاین با موبایل

مقدمه

بررسی رابطه بین بازی و مدنی

بازی های ویدیویی بخصوص در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب هستند. هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد محتوا و زمینه تجارب بازی نوجوانان ، مکانیک بازی آنها و روابط بین بازی کردن و طیف وسیعی از نتایج دانشگاهی ، اجتماعی و مدنی وجود دارد.

سایت شرط بندی الیشمس

تا به امروز ، زمینه های اصلی تحقیق نحوه ارتباط بازیهای ویدیویی با پرخاشگری کودکان و یادگیری آکادمیک را مورد بررسی قرار داده اند. همچنین تحقیقات محدودی در مورد چگونگی کمک بازیهای ویدیویی (یا شاید تضعیف) رشد مدنی جوانان صورت گرفته است. تا به امروز ، هیچ بررسی ملی در مقیاس بزرگ ابعاد مدنی بازی های ویدیویی را بررسی نکرده است.


هدف از Gaming and Civics Survey ارائه اولین مطالعه نماینده ملی در مورد بازی بازی های ویدیویی نوجوانان و بازی های نوجوانان و تعامل مدنی است. برای دستیابی به پرتره از بازی های نوجوانان ، این نظرسنجی بررسی می کند که کدام نوجوانان در حال بازی هستند ، بازی ها و تجهیزات مورد استفاده خود ، زمینه اجتماعی بازی آنها و نقش نظارت والدین. برای بررسی رابطه بین بازی و مدنی ، این مطالعه نحوه ارتباط خاص تجارب و زمینه های بازی مدنی با فعالیت ها و تعهدات مدنی نوجوانان را بررسی می کند. اگرچه بحث در مورد پتانسیل مدنی بازیهای ویدیویی مطرح شده است ، این اولین مطالعه در مقیاس وسیع است که رابطه بین تجربیات خاص بازی و نتایج مدنی را بررسی می کند.


بازی های ویدئویی: هر نوع تعاملی

نرم افزار سرگرمی؛ در اینجا ما از اصطلاح استفاده می کنیم

"بازی ویدیویی" به معنای هر نوع رایانه ،

کنسول ، بازی آنلاین یا موبایل.


هنگامی که استیو راسل اولین بازی ویدیویی جهان را در سال 1961 نوشت - جنگنده سفینه فضایی دو نفره Spacewar - احتمالاً تصوری نداشت که بیش از 40 سال بعد ، صنعت بازی برای بسیاری از مردم آمریکا یک بازیگر بزرگ اقتصادی و سرگرمی باشد. . طبق برخی تخمین ها ، فروش صنعتی که شامل کنسول ها ، سخت افزار ، نرم افزار و لوازم جانبی است در سال 2007 حدود 19 میلیارد دلار درآمد داخلی داشته است. هفته اول اکران آن ، 29 برابر بیش از دو برابر بزرگترین فیلم برتر داخلی تا به امروز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد