دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

دنیای بازی های آنلاین

با ما بازی های آنلاین را بهتر بشناس

نحوه آموزش جودو به کودکان

سایت شرط بندی الیشمس

میزان نظریه و تاریخچه ای را که در هر کلاس درج می کنید محدود کنید. کودکان نوپا به استاد قرن 18 که حرکتی را اختراع کرده اهمیت نخواهند داد و آنها قادر نخواهند بود چیزی مانند اصل قابل توجه 4 امتیاز را درک کنند. دانش پیچیده را به حداقل برسانید و از توضیح بیش از حد م componentsلفه های تاریخی یا معنوی مکتب هنرهای رزمی خودداری کنید. [5]

این بدان معنا نیست که شما نباید چیزها را توضیح دهید یا زمینه را ارائه دهید ، فقط آن را ساده نگه دارید! به عنوان مثال ، به جای اینکه بگویید ، "یک نقطه فشار در زیر این عضله وجود دارد ، به همین دلیل شما ران را هدف قرار می دهید ، نه زانو را" ، بگویید ، "این جایی است که شما هدف قرار می دهید. تا جایی که می توانید نزدیک شوید! "

تصویری با عنوان آموزش هنرهای رزمی به کودکان نوپا مرحله 6

6

ورزش های کششی و سخت را به حداقل برسانید. کودکان نوپا بدن در حال رشد دارند که در واقع از فشار ، کشش یا نشستن بهره ای نخواهند داشت. آنها همچنین به طور طبیعی بسیار لکه دار هستند ، بنابراین کشش بیشتر از اینکه به آنها کمک کند صدمه می زند. تمرینات دویدن بسیار خوب است ، و بچه ها احتمالاً از انجام دویدن آهسته یا پریدن از جک لذت خواهند برد!

تمرینات متعادل سازی نیز برای کودکان بسیار سرگرم کننده است. آنها سعی می کنند روی یک پا بایستند یا یک موضع خاص را برای مدت طولانی حفظ کنند.

تصویری با عنوان آموزش هنرهای رزمی به کودکان نوپا مرحله 7

7

دانش آموزان مزاحم را به وقت خود بگذارید و توضیح دهید که چه اشتباهی می کنند. تنظیم احساسات برای کودکان نوپا بسیار دشوار است و شما دانش آموزانی خواهید داشت که به طور منظم بازی می کنند. به جای فریاد زدن روی این دانش آموزان ، به سادگی آنها را در یک گوشه یا نیمکت قرار دهید. در هنگام استراحت در عمل ، بی سر و صدا از دانش آموز بپرسید که آیا آنها می دانند چرا وقت خارج شده اند؟ اگر این کار را نکردند ، قبل از اجازه بازگشت ، با آرامش قوانین را برای آنها توضیح دهید. [7]

نکته: کودکان به موقع دیگر بچه های دیگر را می بینند که بازی می کنند و سرگرم می شوند ، و آنها به طور طبیعی می خواهند شکل بگیرند تا بتوانند برگردند و شرکت کنند. برای کودکان نوپا مشارکت انگیزه بهتری برای رفتار خوب نسبت به تقویت منفی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد